For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

maandag 23 februari 2015

Proficiat


Hallo blogbezoek(st)er,
Het laatste blogbericht was al even geleden, maar met een toetsweek, afronding van stage en start van een nieuwe stage moest ik het fröbelen even op een lager pitje zetten.
Maar nu ga ik de schade weer inhalen, want ik heb het bloggen wel gemist.
Afgelopen zaterdag ben ik naar de beurs in Hardenberg geweest en ben direct aan de slag gegaan met mijn nieuwe aanwinsten: mooi vintageplaatjes en kraftpapier.
Natuurlijk kon ik het niet laten om nog meer mee te nemen, maar daar zien jullie later nog een keer creaties mee.
Het was weer een erg gezellige beurs en het was leuk om weer bekenden te spreken, o.a. Anne-Marije van AnMa.
Een vintagemannenkaart is echt een uitdaging, maar toch heb ik er één gemaakt voor de lopende challenge van WLVC.
De schoolspulletjes van Marianne Design kwamen goed van pas!


Voor deze kaart heb je nodig:
- Kraftpapier (13,5 x 27 cm)
- Hobbykarton met korrelstructuur 250 g. wit
- Designpapier pretty paper bloc PK9118 (Marianne Design)
- Craftable CR1254 (Marianne Design)
- Collectable COL1375 (Marianne Design)
- Stempel kleine inktvlekjes EC0138 (Marianne Design)
- Tekststempel CS0881 (Marianne Design)
- Plaatje Syta van Gelderen 141009
- Jutetouw ongeveer 15 cm

Challenges
WLVC
AnMa
 Kreadiva's

Riet, wat leuk dat jij mij ook bent gaan volgen! Hopelijk blijf je het leuk vinden om hier af en toe een kijkje te nemen. Wat een feest om weer zoveel leuke reacties te mogen lezen op mijn vorige kaart: DANKJULLIEWEL!

Knutselgroet Lisanne

17 opmerkingen:

  1. Mooie mannenkaart geworden,Lisanne

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lisanne wat een prachtige mannenkaart. Lekkere stoere materialen. Ik geloof niet dat ik gerangeerd heb op je vorig kaart. Maar die is uier! Zo prachtig gemaakt mat alle mooie materialen top. Wat gezellig dat je naar
    Hardenberg bent geweest.... Veel knutselplezier deze week je zal nu wel even vakantie hebBen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superleuke mannenkaart Lisanne!
    Nu vakantie zeker? Kun je ff bijkomen van het harde werken op school en lekker freubelen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi vintage kaartje Lisanne.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Gezellig dat je naar de beurs bent geweest en o.a. Anne-Marije hebt gezien/gesproken. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een stoere mannenkaart en gezellig dat je meedoet aan de challenge van WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie mannenkaart Lisanne. School gaat voor hè? Maar nu heb je even pauze en weer tijd voor iets leuks. Mijn dochter heeft het ook druk met haar eindexamenopdracht en heeft nu vakantie maar zakt helemaal in elkaar. Lekker laten slapen.
    Geniet van je freubeltijd.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lisanne,
    Even lekker bijkomen van je stage en school! Wel fijn dat je weer een nieuw stage adres hebt! Gezellig naar Hardenberg geweest en mam was vast en zeker ook lekker mee. En dan weer even freubelen met de nieuwe spulletjes natuurlijk! Een vintage mannenkaart valt niet mee hè! Het is wel een hele mooie kaart geworden hoor!
    Fijne week en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Lisanne, ik heb het al eens meer gezegd,je school etc gaat voor je hobby, dat is wel héél goed van je om dat zo vol te houden
    Mooie kaart heb je gemaakt met je nieuwe spulletjes.
    Anne- Marije heeft hier in Hellevoetsluis gewoond, ik ken haar ook, mooi meisje hè met haar blondel ange haren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had je ook al even gemist, fijn dat je er weer bent hoor.
    Je kaart is prachtig geworden. Mooi plaatje en leuk gecombineerd met de mallen. Bedankt ook voor je deelname bij WLVC.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie mannenkaart, super gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie mannenkaart heb je gemaakt.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je weer even kunt fröbelen, je kaartje is erg mooi geworden.
    Groetjes Liesbeth WLVC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart! Bedankt voor het meedoen met WLVC.

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O wat lekker....even relax-time en dan is er niets leukers dan knutselen toch? Dat het dan een mannenkaart moest worden was niet het makkelijkste om weer te starten met een kaartje maar je hebt het prima gedaan hoor....een heerlijke stoere kaart, zoals het hoort voor een man.
    Fijn dat je meedoet aan de challenge van WLVC.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card !Thank you so much for entering our Kreadiva´s challenge this month!Good luck!
    Greets Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.