For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

maandag 2 december 2013

Kerstbalkaart

Hoi blogmaatjes,

Daar ben ik weer met een scrapborduurkaart. Het is een eenvoudig kerstkaartje geworden in de vorm van een kerstbal, patroon komt van Sandra's scrapshop. Ik heb papier, mallen en stempel van Marianne Design gebruikt, zowel van 2013 als 2012. De stempel heb ik geprobeerd in te kleuren, maar de inkt van Distress is er niet geschikt voor, want als je er met reukloze inkt iets overheen gaat, gaat het uitlopen. Het geborduurde hulstblad en de tekststempel zijn van Joy!. Helemaal tevreden ben ik niet over deze kaart, maar volgende keer beter ;)  Allemaal weer bedankt voor de reacties! Ik ga vanaf nu elke dag een halfuur-uur reacties geven, zo kom ik in ieder geval elke week minstens 1 keer bij al mijn volgers langs. Volgende kaartje wordt een Maja-design kaartje...




De kerstbal gaat mee doen bij de volgende challenges: Marianne Design, Hobbyhome MD-diva's, Fadengrafik en Dutch Stamp Chickies,

Groetjes Lisanne

17 opmerkingen:

  1. Dit ziet er gaaf uit Lisanne! superleuk gedaan. Liefs, cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lisanne
    Prachtig is je kerstbal kaart, mooie kleurtjes, mooi geborduurd, een blikvanger hoor.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van de Fadengrafik.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lisanne, wat een prachtige kerstbal, leuk bedacht met borduurde. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lisanne,
    Ik denk dat je ander papier moet gebruiken voor het inkleuren van je stempels en de basis stempel waarin je wilt kleuren stempel ik met stazon inkt, die loopt niet uit! verder is je kerstkaart prachtig! Een fijne Sinterklaas en tot de volgende keer.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk is je kerstbalkaart Lisanne.
    Ik denk dat we allemaal last hebben van tijdtekort... Ook ik kan alles onmogelijk bijhouden al probeer ik om zoveel mogelijk langs te gaan bij iedereen. Nu vanaaf maar weer eens een poging doen ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstbal Lisanne, ziet er leuk uit....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart met oude en nieuwe materialen!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kerstbalkaart!!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende oud en nieuw crea, mijn complimenten.
    Leuk da je meedoet met de challenge bij MD.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ergggg leuke kerstbal heb je gemaakt,
    gezellig dat je meedoet met de uitdaging van de DSCC.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie kerstbal heb je gemaakt.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart, leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kerstbal Lisanne
    Gezellig dat je meedoet aan onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf gemaakt!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij DSCC!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk Idee. Een prachtige kaart hoor :)
    Dank je wel voor je deelname aan de Fadengrafikgroep.

    Fijne Feestdagen en tot volgend jaar
    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.