For fans worldwide: there is a translator in the right sidebar so can you read my blog in your own language. I wish you much pleasure on my blog and I would like it if you leave a comment. Regards Lisanne

Für die Fans weltweit: Es gibt ein Übersetzer in der rechten Seitenleiste, so dass Sie mein Blog in Ihrer eigenen Sprache lesen können. Ich wünsche Ihnen viel Spaß auf meinem Blog und ich würde es mögen, wenn Sie einen Kommentar hinterlassen. Liebe Grüßen Lisanne

woensdag 5 juni 2013

Zomerse matroos Edwin

Hallo blogsters,

Scheen de zon gisteren ook zo lekker bij jullie? Zo niet, dan wil matroos Edwin je vandaag meenemen op z'n mooie grijze cruiseschip. Achter de houten paal ligt ie al klaar, wachtend tot het moment dat ie mag vertrekken. Edwin heeft met zijn zaklamp alle hoekjes en gaten van het schip nog gecontroleerd en is klaar voor vertrek. Stap je in? Dan gaan we op reis naar... de zon!



Edwin wil ik mee laten doen bij:
- Marvelous Magnolia Challenge
- Duymelot
- Kleurenfestijn
- The Ribbon Girl Blog


Vinden jullie het matrozenpak van Edwin ook al zo mooi? Hoewel we pas van de zon niet blij konden worden, omdat die weinig te zien was, werd ik wel super blij van al die leuke, lieve reacties van jullie, m'n volgers en andere bloggers! Heel erg bedankt, ik lees ze altijd met veel plezier en kijk er elke keer weer naar uit!

Een zonnige dag toegewenst met fijne knutseluurtjes!
Groetjes Lisanne

12 opmerkingen:

  1. Hallo Lisanne, je hebt er een prachtige kaart van gemaakt,Edwin heeft het vast naar zijn zin op dit mooie geborduurde ontwerp.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje met matroos Edwin aan het roer Lisanne,nu maar hopen dat het mooie wer een poosje blijft......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superrrrrrrrr..... gedaan Lisanne, mooie kleuren!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart! Hij echt supergaaf geworden! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a gorgeous card. Love your design and bright colours. Thanks for joining us at Marvelous Magnolia.
    Hugs from Brita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende zomersekaart en mooie zeg die borduurrand eromheen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou dit is op en top zomerssss en having fun at the seaside! Bedankt voor je deelname aan onze wedstrijd bij Duymelot en succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Lisanne, je maakt ontzettend mooie werkjes. Ik wil je graag vragen, of je ook voor mij gastdesignerin worden wil? Zou daar heel fier op zijn!! En ik zet je werkjes in mijn Blogspotje en in mijn Shop, tesamen met verwijs op je Blogspot. Hoe vindt je dat? Ik wacht ongeduldig auf een antwoordje van je. Vele lieve Groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marina,

      Het lijkt me super om je gastdesignerin te mogen zijn! Ik vind het echt super dat je m'n creaties de moeite waard vind voor jou blog/webwinkel!

      Enorm bedankt!
      Groetjes Lisanne

      Verwijderen
  9. Wauw wat een prachtige kaart weer Lisanne! Wauw! En zo fijn weer afgewerkt.

    Enne ik geloof dat ik je ook mag feliciteren als ik dit bovenstaande berichtje zo lees! Leuk :)!!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Lisanne. Heel leuk borduurpatroon en leuk met Edwin. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, ik vind hem
    helemaal super ☼

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge
    bij Kleurenfestijn ☺ Erg leuk !

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je hier een kijkje komt nemen!
Ik vind het erg leuk om te lezen wat jij van mijn kaart/creatie vind.
Ook kan ik dan bij jouw blog een kijkje komen nemen.